İlk önce 640x480 boyutlarında bi kayer acıyoruz Daha sonra filter > render> difference clouds uyguluyoruz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Simdide filter>render>lighting effects uyguluyoruz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] lighting ide uyguladıktan sonra filter>noise>add noise diyoruz ve amount degerini 0,6 giriyoruz gasussian ve monochromatic i isaretliyoruz.
şimdide filter>sketch>bas relief uyguluyoruz Detail: 15, Smoothness: 2, Light: Top resimimizin bole bi sekil alması gerekiyor. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] simdi layerımızı duplicate ediyoruz ve copy layera Filter > Texture > Craquelure efektini uyguluyoruz degerleri bole olucak sekilde : Crack Spacing:80, Crack Depth:4, Crack Brightness:5. bunları uyguladıktan sonra copy layerımızın blending ayarını darken yapıyoruz
resminiz bu sekli aldıysa flatten image diyoruz ve kaya gorunumunde bi resim elde ediyoruz daha sonra bu resmin uzerinde lassso tool yardımıyla begendiginiz bolumunu kesiyorsunuz ve istediginiz bi resminize kayayı ekliyorsunuz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ben bole bi resme ekledim kayaya golgelendirmeler icin burn toolla uzerinde oynamalar yaptım
Bu da farklı bir calısma sıfırdan yapılmıs bir deniz altı goruntusu ve kaya efekti